torsdag den 25. september 2008

Google Maps + Pedometer

Gad vide, hvornår satellitbillederne er fra - der står 2008, men man kan ikke se, at vi får nyt tag på min ejendom og i den anledning har været pakket ind i stilladser i 9 måneder.

Og man kan heller ikke se, at jeg har fældet mange træer på min sommerhusgrund -

Når jeg skal på arbejde er der 3,6 km, men når jeg skal hjem igen, er der heldigvis kun 3,2, da jeg får anvist en anden rute, men pyt, jeg vælger selv en helt tredje.

Rutevejledningen til mit sommerhus er højst speciel, foreslår bl. a. en u-vending ved Folehaven, som jeg slet ikke kommer i nærheden af, når jeg bare selv finder vej.

Når jeg så går til købmanden, som ligger 1.5776 km væk forbrænder jeg 81.72099405203377 kalorier, og det er jo rart at vide.

Har forsøgt at lægge et par billeder ind på Googlemaps v.h.a. http://www.panoramio.com/

Ingen kommentarer: